CatalàEspañol

Necessites ajuda? Truca'ns al +34 93 898 23 60

//FIN //Hack Alberto
Cistella buïda
0 Producte
0.00 €

diumenge 18 novembre 2018

Ajuda/ Contacte

Compra, enviament i entrega dels productes

Glasspack Confección Packs

Què és Enomarket?

Enomarket és l’empresa del grup RB Packaging Group especialitzada en solucions integrals d’envasos de vidre per produccions reduïdes i artesanals. Amb unitats mínimes de compra li facilitem l’adquisició de Packs i els entreguem al seu centre de producció. A més, li oferim tota la maquinària i assistència tècnica necessària perquè els seus productes de producció artesanal surtin al mercat rendibilitzant temps i costos.

Quina classe de productes estan a la venda?

Detalle producto en Glasspack

Només alguns dels nostres productes es poden comprar mitjançant la botiga online. Els veurà senyalitzats amb una etiqueta roja amb el nom de ‘Pack’ i amb la indicació ‘compra’ sota del producte. Tots els altres productes es poden comprar en palets complets mitjançant el sistema tradicional, enviant un correu a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la o trucant al 93 898 24 60.

Detalle producto en Glasspack

Els sistemes de tancament de tots els productes es venen per separat. Els pot comprar a l’apartat ‘Tancaments’ que es troba al menú de l’esquerra de la pàgina. Allà trobarà els tancaments que es poden comprar en packs.

Com comprar a la botiga online?

A la botiga online d’Enomarket, a través del sistema de pagament PayPal (carret de la compra), pot realitzar compres amb targeta de crèdit i de dèbit o a través del propi compte de PayPal del client. Recomanem que consultin la Política de Privacitat de PayPal abans d’acceptar els termes del servei.

Abans de realitzar una compra, ha d’identificar-se a la web de Glasspack.es. Si és un nou client, quan estigui comprant online li sortiran dues opcions: esculli l’opció ‘Registrar-se. Després d’omplir el formulari de registre ja podrà seguir amb la compra.

Si per el contrari, vostè ja està registrat al nostre web, només ha d’identificar-se correctament.

La informació referent a la direcció, la localitat, el codi postal i la província de les dades de facturació que posi al registre és la què automàticament s’identificarà com la direcció d’enviament de la compra sol·licitada.

Quant triga ha arribar la comanda?

Les entregues s’efectuen en les pròximes 48 hores laborals, a partir del moment en què rebem l’import al compte. Quan rebi el seu paquet, comprovi immediatament l’estat de la mercaderia. Si observa alguna incidència que pugui haver afectat al producte, posi’s en contacte amb nosaltres.

Factures

La factura de la seva compra arribarà amb la mercaderia. En el cas de que no hagi arribat correctament, posi’s en contacte amb Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la el més ràpid possible.

POLÍTICA DE DEVOLUCIONS

La devolució dels productes que vostè ha adquirit en www.glasspack.es es farà efectiva quan:

  1. El client enviï un correu electrònic a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la indicant que vol fer la devolució de la comanda en un termini de 14 dies naturals a partir de la data d’entrega.
  2. Els productes s’hauran de tornar en el seu embalatge d’origen, en perfecte estat, amb tota la documentació i s’exigirà la no manipulació del producte per seguretat en la higiene.
  3. La devolució es realitzarà a través de la mateixa agència de transport a la nostra direcció (se l’hi indicarà per correu electrònic), a ports pagats per la seva banda.

Quan la mercaderia retornada estigui a les nostres instal·lacions i sigui comprovada se l’hi enviarà un correu electrònic sol·licitant el número de compte. La transferència tardarà un màxim de 7 dies laborables a fer-se efectiva i només se li abonarà l’import corresponent als productes i l'import corresponent al transport d'entrega.

Incidències

En el cas de que hi hagi una incidència, vostè podrà fer la devolució de la comanda sempre que aquest estigui danyat a causa de l’enviament, sigui defectuós o incorrecte i vostè compleixi les següents condicions

  1. El client haurà d’enviar un correu electrònic a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la indicant la incidència en un termini de 14 dies naturals a partir de la data d’entrega. En el correu electrònic haurà d’especificar els detalls de la incidència, el número de comanda o factura i adjuntar fotografies del producte malmès.
  2. Rebrà una resposta en un termini de 24 hores laborals amb la resolució de la incidència i la forma de procedir.
UP

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar el nostre lloc web i la seva experiència d'usuari en utilitzar-lo. Per continuar utilitzant aquest lloc web vostè ha d'acceptar abans l'ús de cookies. Podeu obtenir més informació sobre les cookies en la nostra política de privacitat..

Jo accepto les cookies d'aquest lloc web.

Política de Cookies